woensdag 4 mei 2011

Cupcakes




I love cupcakes! Ik maak ze graag, en vind ze er zo leuk uitzien, het is dus niet raar dat ik eindelijk ook  een zeepje in de vorm van een cupcake gemaakt heb! Ik heb van klei een slagroom toefje na gemaakt, hiervan een silicone mal gemaakt, en uiteindelijk hiermee de slagroom toefjes van zeep kunnen maken. De cupcakes ruiken naar de heerlijkste geuren als mango, kersen, drop, cappuccino, kokos, eucalyptus, rozemarijn en rozen met lelietjes van dalen.


Om dit artikel te bestellen ga hier naar de webwinkel. 

4 opmerkingen:

  1. wat leuk zijn deze (zeep) cupcakes !
    ik maak zelf ook zeepjes mischien kan je een kijkje nemen op mijn blog en volger worden
    groetjes: Shirly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zeg!! Je zou er zo een hap van nemen!!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zeepjes maak je zeg! Ziet er erg gezellig uit, ik wou dat ik ze ook kon ruiken ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen